Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Tazelenme Üniversitesi’nin 2025–2026 güz dönemi ikinci haftası, ilin zengin kültürel mirası ile sağlıklı yaşam konularını bir araya getiren dolu dolu derslerle sürdü. Katılımcılar, Kırşehir’in tarihsel ve sanatsal değerlerini öğrenirken, sağlıklı yaşam alışkanlıklarını interaktif sunumlar ve tartışmalarla deneyimleme fırsatı buldu.

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Tazelenme Üniversitesi’nin 2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı güz dönemi ikinci haftası, yoğun ve verimli içeriklerle tamamlandı. Katılımcılar, hem bilgi odaklı hem de interaktif derslerle öğrenmeye devam etti.

2030 vizyonu kapsamında öğrenci merkezli eğitimde yeni adım
2030 vizyonu kapsamında öğrenci merkezli eğitimde yeni adım
İçeriği Görüntüle

Tazelenme Üniversitesi’nde Kırşehir’in Mirası Ve Sağlıklı Yaşam Buluştu

KIRŞEHİR’İN KÜLTÜREL MİRASI TEMUR’UN RENKLİ SUNUMUYLA TANITILDI

Yaşam Boyu Öğrenme dersi kapsamında Kırşehir İl Kültür ve Turizm Müdür Yardımcısı Eyüp Temur, ‘Kırşehir’in Kültürel Mirası’ konulu sunum gerçekleştirdi. Temur, Kırşehir’in tarihsel, kültürel ve sanatsal değerlerini renkli görseller eşliğinde aktararak öğrencilerin Kırşehir’in somut ve soyut mirasına dair farkındalığını artırdı. Katılımcılar, sunum sırasında kentin farklı yönlerini yakından tanıma fırsatı buldu.

Tazelenme Üniversitesi’nde Kırşehir’in Mirası Ve Sağlıklı Yaşam Buluştu2

SAĞLIKLI YAŞAM DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİLEŞİMLİ DERS

Haftanın ilerleyen saatlerinde Psikoloji dersi kapsamında Dr. Öğr. Üyesi Pelin Özgür Polat, katılımcılara ‘Sağlıklı Yaşam Davranışları’ konusunu aktardı. Ders boyunca öğrenciler, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının hem ruhsal hem de fiziksel iyilik haline etkilerini paylaşım odaklı bir şekilde tartıştı ve uygulamalı örneklerle bilgilerini pekiştirme imkânı buldu.

Tazelenme Üniversitesi öğrencileri, 2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi’nin 2. haftasını yoğun bir öğrenme ve keşif temposuyla tamamladı. Hafta boyunca düzenlenen dersler, katılımcılara sadece bilgi aktarımı sunmakla kalmadı; aynı zamanda deneyim paylaşımı ve fikir alışverişi için de fırsatlar yarattı. Öğrenciler, derslerde yürütülen tartışmalara aktif olarak katılarak, bilgiyi pratiğe dönüştürme ve öğrenilenleri birbirleriyle paylaşma olanağı buldu.

Muhabir: BURCU ÖZTÜRK