Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Tıp Fakültesi akademik heyeti, Aksaray Üniversitesi Tıp Fakültesi’ni ziyaret ederek iki kurum arasındaki kalite süreçlerinin karşılaştırıldığı kapsamlı bir çalışma toplantısı gerçekleştirdi. EFQM modeli doğrultusunda yürütülen süreçlerin ele alındığı buluşmada, eğitimden araştırmaya, idari işleyişten inovatif uygulamalara kadar birçok başlıkta karşılıklı değerlendirmeler yapılarak mevcut sistemlerin güçlü ve geliştirilmesi gereken yönleri masaya yatırıldı.

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi’nde yürütülen EFQM çalışmaları kapsamında, Yaratıcılık ve İnovasyona Olanak Sağlama kriteri çerçevesinde kalite süreçlerinin geliştirilmesine yönelik önemli bir adım atıldı. Kırşehir’den katılım sağlayan kıyaslama ekibi, Aksaray Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde gerçekleştirilen toplantıda kalite yönetimi, eğitim uygulamaları ve inovatif yaklaşımlar üzerine karşılaştırmalı incelemelerde bulundu.
PR-035 Kıyaslama Prosedürü doğrultusunda planlanan çalışma kapsamında, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Tıp Fakültesi ekibi 09 Aralık 2025 Salı günü Aksaray Üniversitesi Tıp Fakültesi’ni ziyaret etti. Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Güneş, Dekan Yardımcıları Prof. Dr. Nureddin Cengiz ve Prof. Dr. Memiş Bolacalı, Fakülte Sekreteri Savaş Pustu, öğretim üyesi Prof. Dr. Elif Sevim, Bilgi İşletmenleri Muhammed Kurtbars Öztürk ve Nuran Keleş toplantıda yer aldı.

EĞİTİM, ARAŞTIRMA VE İDARİ SÜREÇLER MASAYA YATIRILDI
Gerçekleştirilen toplantıda, iki kurum arasındaki eğitim modelleri, araştırma çalışmaları ve idari işleyişler ayrıntılı şekilde karşılaştırıldı. Fakültelerin yürüttüğü iyi örnek uygulamaları, geliştirmeye açık noktalar ve inovatif yaklaşımlar değerlendirilerek görüş alışverişi sağlandı. Kıyaslama çalışmasının, kurumlar arası iş birliğini güçlendirmesi ve kalite süreçlerine önemli katkılar sunduğu değerlendirildi.
Toplantıda ortaya çıkan değerlendirmelerin, üniversitenin EFQM modeline uyum sürecinde yol gösterici olması bekleniyor. Eğitim, araştırma ve yönetim alanlarında yapılan karşılaştırmalarla belirlenen gelişim noktalarının, fakültelerde kalite anlayışını ileri taşımaya katkı sağlayacağı ifade edildi.





