Kırşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamaya göre, Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü için vatandaşların ulaşabileceği yeni irtibat numarası 153 çağrı merkezi olarak belirlendi. Bu değişiklik, vatandaşlara daha hızlı ve etkili hizmet sunmak için gerçekleştirilirken gelen çağrılara daha hızlı ulaşılması için çalışmalar devam ediyor.Belediyeden yapılan açıklamada, iletişim numarasının değiştirilmesinin, vatandaşların ulaşım hizmetleriyle ilgili taleplerine daha hızlı yanıt verebilmek ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla yapıldığı belirtildi.Yeni numara ile birlikte, vatandaşların ulaşım hizmetleri ile ilgili her türlü talep ve şikayetlerini 153 çağrı merkezine iletebilecekleri vurgulandı.
Kırşehir Belediyesi'nin iletişim numarası değişti
Kırşehir Belediyesi, vatandaşlara daha iyi hizmet sunmak amacıyla Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü'nün iletişim numarasını değiştirdiğini duyurdu.
Trend Haberler

Kırşehir’de hurda teşviki heyecanı!

İki köy arasında hareketlilik: Yol çalışmaları başladı

Abdalların Kırşehir’deki efsanevi yeri

Kırşehir'de kesim fiyatlarında düşüş yaşandı

Nisan yağmurları Kırşehir'i canlandırdı

Kırşehir’de kırsal ulaşım yeniden şekilleniyor
ASGARİ ÜCRETTEN MEMNUN MUSUNUZ?
Ankete Katıl
Özel Haber
Basın İlan Kurumu