Eğitim

3 bin 854 öğrenci AYDEP üzerinden sınavlara katıldı

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi’nde 3 bin 854 öğrenci, AYDEP öğrenme yönetim sistemi aracılığıyla ara sınavlara katılarak eğitimde dijital dönüşümde önemli bir adım attı.

Abone Ol

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, 9 programda yer alan toplam 3 bin 854 öğrenciyi AYDEP üzerinden gerçekleştirilen ara sınavlarla ölçüme tabi tuttu. Dijital sınav uygulaması, üniversitenin öğrenci merkezli eğitim anlayışını pekiştirirken, sınav sürecinin şeffaf ve güvenli bir şekilde yürütülmesini sağladı.

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, eğitimde dijital dönüşümü güçlendirmek ve kalite güvence sistemlerini desteklemek amacıyla ara sınavları Ahi Yeterliliğe Dayalı Eğitim Portalı (AYDEP) üzerinden uyguladı.

Üniversitenin geliştirdiği dijital platform aracılığıyla 9 programda toplam 79 derste öğrenim gören 3 bin 854 öğrenci, ara sınavlara katılarak Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi’nde eğitimde önemli bir dijital adımın altına imza attı.

SINAVLARDA GÜÇLÜ ALTYAPI VE BİRİMLER ARASI İŞ BİRLİĞİ

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, ara sınavların sağlıklı ve düzenli şekilde yürütülmesini sağlamak amacıyla Meslek Yüksekokulu laboratuvarlarının yanı sıra Yabancı Diller Yüksekokulu ve Eğitim Fakültesi ile koordineli çalıştı. Öğrencilere ilgili birimlerin laboratuvar imkanları da sunularak sınav sürecinde ek destek sağlandı. Bu iş birliği, üniversite genelinde birimlerin eşgüdümüyle güçlü ve güvenilir bir sınav altyapısının oluşturulduğunu ortaya koydu.

AYDEP İLE ÖĞRENME ÇIKTILARINDA ŞEFFAFLIK VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALİTE

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi’nde uygulanan AYDEP sistemi, öğrencilerin öğrenme çıktıları ve kazanımlarını dijital ortamda şeffaf ve izlenebilir şekilde değerlendiriyor. Akademik birimler, elde edilen verileri kalite güvence süreçlerine entegre ederek sürekli iyileştirme ve geliştirme sürecini yürütüyor.

Yeterlik temelli müfredat ile AYDEP’in bütünleşmesi, üniversitede öğrenci merkezli eğitim anlayışını somut bir yapıya dönüştürdü. Eğitimde ölçülebilir kalite, dijital izlenebilirlik ve sürdürülebilir öğrenme ilkeleri, sistem sayesinde etkin bir şekilde hayata geçirilmiş oldu.